20 let zkušeností

Od historie k současnosti

Ač to může někoho z Vás zarazit, na počátku vzniku naší firmy jsme se v marketingu pohybovali pouze pro naší interní potřebu. Původní společnost byla založena za účelem dodávek strojů pro výrobu plastových a hliníkových oken (www.pavlu-complex.cz).
Během víceletého vývoje jsme se stali jedničkou na českém trhu. Je tedy vysoce pravděpodobné, že okno, kterým se koukáte ven, bylo vyrobeno díky nám. Mimochodem, dnes nejsme pouze jedničkou na českém trhu, ale dodáváme naše know-how po celém světě, od USA po Afriku.

Jak čas běžel, začal být trh se stroji pro výrobu oken v České republice stabilizován. Psal se rok 2009 a v tu dobu jsme začali s vývojem vlastních solárních ohřívačů vzduchu (www.solarniventilace.cz). Jednalo se o naprostou novinku a nejen internetový marketing zde hrál klíčovou roli pro úspěšné uchycení na českém trhu. Tehdy jsme si sami začali tvořit marketingovou strategii, sami vytvořili webové stránky, provozovali PPC kampaně i zajišťovali propagace skrze média od televizí, rádií apod.
Během posledních 9ti let jsme tento produkt úspěšně uvedli na český trh, vyvinuli řadu patentů i průmyslových vzorů a produkt dotáhli takřka k technické dokonalosti. V současné době jsme jedničkou na českém trhu, pomáháme s vlhkostí a plísněmi v tisícovkách českých objektů a naše produkty rovněž exportujeme po celém světě.
Čemu vděčíme za úspěch? Našemu poctivému přístupu k marketingové i technické práci.

V roce 2016 jsme dospěli k názoru, že naše projekty běží tak jak mají a rozhodli se vytvořit další silnou nohu celého holdingu. A právě zde se začala rodit myšlenka, že pokud umíme tvořit poctivou marketingovou službu pro sebe, rádi ji nabídneme ve formě outsourcingu dalším firmám.

Po cca 1,5 roku jsme ukázali, že tuto službu tvoříme správně. To si ostatně sami můžete prohlédnout v referencích. Důkazem je i fakt, že všichni zákazníci, kterým jsme tuto službu začali zajišťovat, využívají našich služeb trvale až do dnes. I tento fakt nám dává spousty energie vymýšlet pro naše nové i budoucí zákazníky dynamické strategie, které jim pomohou utéct konkurenci.