Výjimečnost projektu:
- Snížení ceny za konverzi na 50% původních cen
- Pozice č.1 v rámci konkurenčních srovnání
- Optimalizace kampaní na základě Business intelligence podkladů
Popis projektu:
Firma TOP GRANITE je leaderem v rámci České republiky ve zpracování přírodního kamene. Ve své pobočce nedaleko Nymburku má skladovou zásobu kamene v desítkách tisíc metrů čtverečních. Mezi materiály zde naleznete stovky typů od české žuly, onyxu až po bílý italský mramor. Hlavní výrobní artikly jsou kuchyňské desky, pomníkové desky, luxusní kamenné dlažby a další.
Koncem roku 2017 jsme byli majitelem společnosti vybráni k řešení online propagace. Společnost v té době již provozovala spousty kampaní s konkurenční společností, s jejich výkonem a přístupem však nebyla spokojena.
V rámci prvotní studie jsme stanovili kritické ukazatele z historických dat v Google Analytics. Těmi byly především vysoká míra okamžitého opuštění, nízký počet navštívených stránek na jednu návštěvu i extrémně krátký průměrný čas jedné návštěvy.
Jasně jsme definovali způsob, jakým dosáhneme zkvalitnění provozu kampaní. Proběhl návrh struktury dle best practices a jejich naplnění kvalitním obsahem.
Už při prvním měsíci provozu se nám podařilo snížit průměrnou cenu za konverzi na cca 50% původní ceny za proklik.
Dnes pozorujeme, jak se kampaně po 3 měsících provozu krásně rozbíhají, staráme se o jejich správu a samozřejmě pravidelně s klientem řešíme sladění jeho byznysu s chodem online propagace.
Obsah práce:
- Vytvoření detailních analýz v rámci Google Analytics
- Tvorba marketingové strategie
- Návrh a tvorba PPC kampaní Google AdWords a Seznam SKlik
- Textová inzerce ve vyhledávací síti
- Bannerová inzerce v obsahové síti
- Remarketingové kampaně
- Správa kampaní
- Tvorba obsahu a správa sociálních sítí
- Tvorba reportů vč. pravidelných upgradů SEM strategie