Výjimečnost projektu:
- Tvorba custom grafiky dle corporate identity
- Tvorba webů pro všechny společnosti z holdingu
- Implementace hluboké analytiky a příprava na SEM
Popis projektu:
Společnost SAPRIL GROUP s.r.o. je matkou holdingu se 7mi dceřinnými firmami. Společnost se zabývá převážně výrobou kartonových, plastových i kovových obalů zejména pro automotive. Roční obrat holdingu činí zhruba půl miliardy Kč.
Společnost se rozhodla v rámci posílení své značky vybudovat nový responsivní weby a to nejen pro svoji hlavní výrobní společnost Sapril s.r.o., ale i pro ostatní společnosti v rámci holdingu.
Naše společnost vyhrála svým návrhem ve výběrovém řízení mezi 6ti dalšími společnostmi.
Po prvotní tvorbě drátěných modelů jsme přistoupili k tvorbě UI a to zcela v custom módu. Navázali jsme na corporate identity a dle této začali tvořit nové ikony, fonty a další pro účely webu. Následně byly vytvořeny optimalizované texty, naimportována databáze produktů a web otestován a doladěn ke spuštění.
Do kódů webu jsme samozřejmě implementovali veškeré analytické i marketingové kódy, aby "naskočení" do následné online propagace bylo hladké.
Obsah práce:
- Grafický návrh vč. drátěných modelů pro účely výběrového řízení
- Tvorba UI, optimalizace pro UX
- Tvorba custom grafiky (ikony, animace, fonty)
- Import katalogu, skripty na import stovky fotek do katalogu
- Tvorba vizitek pro ostatní společnosti holdingu