Výjimečnost projektu:
- Tvorba strategie online marketingu
- HTML5 bannery pro účely PPC kampaní
- Selekce cílení na základě multidimenzionálních výstupů z Google Analytics
Popis projektu:
Firma Kancl.cz se zabývá prodejem i pronájmem tiskáren, kopírek a dalších kancelářských zařízení. K jejich další činnosti patří samozřejmě prodej spotřebního materiálu i servis výše zmíněných zařízení. Firma má lokální působnost s okruhem cca 100km a patří mezi leadery na tomto trhu.
V roce 2017 jsme byli pozvání k řešení neefektivně fungujících PPC kampaní na platformách Google AdWords a Seznam SKlik.
Na počátku řešení jsme vytvořili strategii pro online komunikaci a prodej služeb a produktů. Následně byly navrženy vhodné struktury i obsah pro PPC kampaně, sociální sítě a integrační můstek pro jejich „sladění“.
Po vytvoření PPC kampaní a jejich spuštění přišla hlavní a nikdy nekončící činnost- správa a optimalizace.
Výsledek? Fungující kampaně, kde se nám dlouhodobě podařilo snížit průměrnou cenu za proklik z původních 15 na cca 6,5Kč
Obsah práce:
- Tvorba analýz v rámci Google Analytics, propojení s metrikami ERP
- Návrh a tvorba PPC kampaní Google AdWords a Seznam SKlik
- Textová inzerce ve vyhledávací síti
- Tvorba pohyblivých bannerů v HTML5
- Bannerová inzerce v obsahové síti
- Remarketingové kampaně
- Správa kampaní
- Tvorba reportů vč. pravidelných upgradů SEM strategie