Vetroporte.cz

Výjimečnost projektu:

  • Import více jak 12 000 položek do katalogu
  • Rozšíření filtr katalogu
  • Virtuální prohlídka ve dvou patrech

Popis projektu:

Společnost Vetroporte s.r.o. patří mezi významné regionální dodavatele prvků interiérových dveří, prosklených zábradlí a bytového kování. Mezi hlavní značky patří např. české dveře Sapeli, pouzdra pro posuvné dveře a italské kování Metalglas Bonomi.

Společnost Vetroporte si nás pozvala, protože chtěla oživit image firmy novými responsivními webovými stránkami s funkcí e-shopu. V rámci grafického návrhu jsme vycházeli z potřeby zakomponovat prvky hlavního partnera a podílníka- společnosti Sapeli, a.s. Tyto webové stránky jsme postavili v duchu virtuálního katalogu, kde každý nalezne inspiraci dle jeho představ (12 500 položek mu ji opravdu umí nabídnout:-)). Vzhledem k tomu, že společnost má nedaleko Liberce krásný showroom, doplnili jsme prezentaci společnosti o virtuální prohlídku vícepatrového showroomu, samozřejmě včetně namapování do Google map a i do firemního profilu na Googlu.
Po spuštění webu byla spuštěna kampaň na Google AdWords dle specifikací níže.
 

Obsah práce:

  • Grafický návrh vč. drátěných modelů
  • Tvorba UI, optimalizace pro UX
  • Tvorba custom grafiky (ikony, animace, fonty)
  • Import katalogu s více jak 12 000 položkami, vč. fotek a atributů pro filtraci
  • Tvorba kampaní Google AdWords
    • Textová inzerce ve vyhledávací síti
    • Google Nákupy
    • Remarketingová kampaň

www.vetroporte.cz