Výjimečnost projektu:
- Proniknutí do oblasti, která je „zamčená“ dohodou mezi Google a Dell Inc.
- Porazili jsme v rámci konkurenčních metrik i Alzu
- Průměrná cena konverze od 60Kč/ks
Popis projektu:
Firma Dellpoint se zabývá prodejem a servisem výpočetní techniky značky Dell. Zkušení podnikatelé a IT manažeři považují značku Dell, jejich servery, stolní počítače či notebooky za top techniku a i proto je v každé prosperující společnosti naleznete.
Ve společnosti Dellpoint jsme koncem roku 2017 začali řešit propagaci a hledání nových prodejních kanálů.
V rámci online strategie byly vybrány platformy Google AdWords a Seznam SKlik. Po pár týdnech provozu došlo k významné optimalizaci a rozšíření prodejních sítí v rámci výše zmíněných platforem.
Co se zde povedlo? Cena za konverzi v klíčových oblastech 60Kč, posunutí se v rámci konkurenčních metrik před firmy jako je alza.cz, czc.cz apod.
Správu a optimalizaci kampaní provádíme samozřejmě neustále.
Obsah práce:
- Tvorba výchozích analýz v rámci Google Analytics
- Návrh a tvorba PPC kampaní Google AdWords a Seznam SKlik
- Textová inzerce ve vyhledávací síti
- Tvorba, napojení a „nakrmení“ feedu Merchant Center (Google Nákupy)
- Bannerová inzerce v obsahové síti
- Remarketingové kampaně
- Správa kampaní
- Tvorba reportů vč. pravidelných upgradů SEM strategie