Amulet.cz

Výjimečnost projektu:

  • Tvorba strategie online marketingu
  • HTML5 bannery pro účely PPC kampaní
  • Selekce cílení na základě multidimenzionálních výstupů z Google Analytics

Popis projektu:
Kola značky Amulet netřeba představovat. Značka Amulet má za sebou více jak 22 letou tradici výroby kol, převážně dětských. Právě dětská kola jsou jedním z hlavních artiklů firmy. Splňují vše, co od nich dítě a hlavně rodič očekává. Lehká, pevná a bezpečná.

Pro společnost Amulet jsme řešili a řešíme online propagaci napříč různými kanály. Pro nás to byla a je výzva, jelikož trh kol je přesycen konkurencí a právě o to více se musí umět hledat cestičky, jak dosáhnout cíle- přivést ty správné klienty a udržet cenu za konverzi na přijatelné hladině.


Obsah práce:

  • Tvorba analýz v rámci Google Analytics
  • Návrh a tvorba PPC kampaní Google AdWords a Seznam SKlik
    • Textová inzerce ve vyhledávací síti
    • Tvorba pohyblivých bannerů v HTML5
    • Bannerová inzerce v obsahové síti
    • Remarketingové kampaně
  • Správa kampaní
  • Tvorba reportů vč. pravidelných upgradů SEM strategie

www.amulet.cz