Výjimečnost projektu:
- Tvorba strategie online marketingu
- HTML5 bannery pro účely PPC kampaní
- Selekce cílení na základě multidimenzionálních výstupů z Google Analytics
Popis projektu:
Kola značky Amulet netřeba představovat. Značka Amulet má za sebou více jak 22 letou tradici výroby kol, převážně dětských. Právě dětská kola jsou jedním z hlavních artiklů firmy. Splňují vše, co od nich dítě a hlavně rodič očekává. Lehká, pevná a bezpečná.
Pro společnost Amulet jsme řešili a řešíme online propagaci napříč různými kanály. Pro nás to byla a je výzva, jelikož trh kol je přesycen konkurencí a právě o to více se musí umět hledat cestičky, jak dosáhnout cíle- přivést ty správné klienty a udržet cenu za konverzi na přijatelné hladině.
Obsah práce:
- Tvorba analýz v rámci Google Analytics
- Návrh a tvorba PPC kampaní Google AdWords a Seznam SKlik
- Textová inzerce ve vyhledávací síti
- Tvorba pohyblivých bannerů v HTML5
- Bannerová inzerce v obsahové síti
- Remarketingové kampaně
- Správa kampaní
- Tvorba reportů vč. pravidelných upgradů SEM strategie